Kolekcja kolorów GROHE – indywidualny wygląd każdej łazienki

Kolekcja kolorów GROHE oferuje maksymalną różnorodność produktów, umożliwiającą uzyskanie spójnej stylistycznie łazienki. Firma GROHE to jedyny producent kompletnych rozwiązań łazienkowych. Oferuje szeroki wachlarz kolorystyczny produktów, rozpoczynając od baterii łazienkowych i pryszniców, kończąc na akcesoriach łazienkowych.

W ciągu ostatnich kilku lat sposób patrzenia na łazienki diametralnie się zmienił. Podejście do nich jako przestrzeni funkcjonalnych, skupiające się jedynie na zachowaniu higieny osobistej uległo zmianie. Łazienki stopniowo nabierają coraz większego znaczenia, stając się miejscem spędzania czasu i relaksacji. Ponadto, granica między poszczególnymi strefami w mieszkaniu coraz częściej się zaciera. Łazienka jest coraz bardziej otwartą przestrzenią, zaś produkty łazienkowe zaczynają funkcjonować jako elementy dekoracyjne. Wynika to z rosnącego zapotrzebowania na łazienki projektowane zgodnie z osobistym gustem, jednocześnie takie, które pasują do pozostałej przestrzeni życiowej. Dzięki idealnemu łączeniu poszczególnych elementów, łazienka staje się miejscem swoistej deklaracji stylu. Wybrane kolory mają znaczący wpływ na atmosferę panującą w pomieszczeniu. Kolekcja kolorów GROHE daje klientom maksymalną wolność wyboru, rozpoczynając od baterii łazienkowych i systemów prysznicowych, a kończąc na akcesoriach łazienkowych. Firma GROHE oferuje kompletne portfolio produktów w dziesięciu różnych wersjach kolorystycznych i z różnymi powłokami, umożliwiające tworzenie najróżniejszych połączeń i projektów łazienek.

Ponadczasowe piękno – inspirowane międzynarodowymi trendami w projektowaniu

W czasie wyboru kolorów produktów, projektanci firmy GROHE inspirowali się długotrwałymi światowymi trendami w projektowaniu. Michael Seum, Vice President Design firmy GROHE powiedział: „W czasie pobytu na targach skierowanych do projektantów zauważyliśmy, że już od wielu lat meble domowe mają ciepłe i ciemno czarne wykończenie. Stało się to zaakceptowaną strategią dla barwy i materiału wykonania. To właśnie ten fakt okazał się podstawą naszej koncepcji kolorystycznej, która idealnie dostosowuje się do wieloletnich tendencji. Zmiana wybranego koloru w łazience nie jest równie łatwa i szybka jak zmiana koloru ścian. Kolekcja kolorów GROHE umożliwia klientom dostęp do bogatego zasobu narzędzi dla twórczych umysłów, a co ważniejsze, do wolności tworzenia pozwalającej na urzeczywistnienie swojej wizji. Należy pamiętać, że równocześnie dbamy o zachowanie najwyższych standardów produkcyjnych, gwarantując uzyskanie trwałego koloru i powłoki.”

Innowacyjny proces produkcyjny – uzyskanie niezwykłej intensywności koloru i powłoki o dużej odporności na zarysowania

Kolekcja kolorów GROHE stanowi idealne połączenie estetyki i funkcjonalności. Poza klasycznym chromem oferuje dziewięć różnych kolorów i powłok. Są to: „SuperSteel”, Cool Sunrise, Warm Sunset, Nickel oraz Hard Graphite w wersji błyszczącej lub matowej. Dzięki zastosowaniu technologii produkcji PVD (fizyczne osadzanie z fazy gazowej – z ang. Physical Vapor Deposition) oferowane elementy charakteryzują się niezwykle wysoką jakością. Technologia ta została stworzona na potrzeby przemysłu lotniczego i wyznaczyła nowe standardy jakości powłok armatury. Na pierwszym etapie produkcji, w czasie tzw. obróbki wstępnej, komponenty zostają dokładnie oczyszczone i wstępnie podgrzane w piecu. Umożliwia to odtłuszczenie powierzchni elementów wykonanych z tworzywa sztucznego. Na kolejnym etapie nałożona zostaje powłoka PVD. Proces ten odbywa się w środowisku o wysokim podciśnieniu i obejmuje trzy etapy. Pierwszy rozpoczyna się od wyczyszczenia powierzchni komponentu i nałożenia powłoki bazowej, która pokrywana jest warstwą farby. Zastosowanie tego procesu pozwala na uzyskanie szerokiego zakresu kolorów przy równoczesnym uzyskaniu trzykrotnie twardszej i odporniejszej na zadrapania warstwy w stosunku do standardowych wariantów cynkowanych.

Kolekcja kolorów GROHE. Elastyczny wybór koloru dla klasycznych produktów firmy GROHE

Dziesięć wersji kolorów i różne powłoki dla baterii łazienkowych, pryszniców, akcesoriów łazienkowych oraz zestawów odpływowych firmy GROHE umożliwia ich harmoniczne dopasowanie w aranżacji łazienek o różnych stylach. Począwszy od klasycznego designu kolekcji GROHE Atrio, poprzez zmysłowy minimalizm linii GROHE Lineare. Następnie intuicyjnie perfekcyjną linię GROHE Essence, GROHE Allure Brilliant i GROHE Eurocube. Po najnowszą serię GROHE Plus, obejmującą produkty w odważnym, geometrycznym kształcie litery D. By dopełnić tę harmonijną grę kolorów, wkrótce wprowadzimy popularną serię podtynkowych, jednouchwytowych baterii GROHE (które zostaną wprowadzone na rynek w 2019 roku), podtynkowych systemów prysznicowych GROHE SmartControl (które zostaną wprowadzone na rynek w czerwcu 2019 roku). Dodamy też innowacyjne jedno i wielostrumieniowe deszczownice Rainshower SmartActive (które zostaną wprowadzone na rynek w październiku 2019 roku) – wszystkie produkty będą dostępne w bogatej palecie kolorów.

Kolekcja Atrio Private. Osiągnięcie pełnej indywidualności w przestrzeniach łazienek przyszłości

Wyjątkowość linii Atrio Private firmy GROHE sprawia, że różnorodność i personalizacja łazienek przyszłości idzie o krok dalej. Pozwala to architektom, projektantom i klientom stworzenia swojej własnej baterii łazienkowej. Seria ta pozwala klientom na wybór spośród dziesięciu kolorów, wielu rodzajów powłok oraz typów uchwytów. Można je również pokryć różnymi inkrustacjami, np. białym marmurem lub czarno-białym szkłem. W przyszłości firma planuje umożliwić użycia innych oczekiwanych przez klienta materiałów, które zostały użyte do wykonania blatów lub pokrycia ścian. Nic nie ogranicza kreatywności pozwalającej na stworzenie łazienki o w pełni wyjątkowej atmosferze. Ekskluzywna kolekcja Atrio Private zostanie po raz pierwszy zaprezentowana została w czasie przemówienia Michaela Rauterkusa. Pełni on funkcję CEO firmy GROHE, otwierającego targi ISH.

Więcej informacji znajdziesz na stronie www.grohe.com.

Social media: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i YouTube.