LA CHANCE – NA SZCZĘŚCIE

Jest w marce La Chance coś nieodparcie francuskiego. Jest nowoczesna, ale nie goni za trendami. Jest elegancka, ale sprawia wrażenie, że stało się to jakby od niechcenia. Stawia na jakość nie na ilość. Ma ambicje tworzyć rzeczy ponadczasowe, które docenią przyszłe pokolenia. Czy ukryty w logo skarabeusz przyniesie im szczęście i pomoże spełnić tę misję? Jak na razie amulet działa znakomicie!

Marka La Chance w KOOKU

W ofercie KOOKU marka La Chance znalazła się w gronie innych francuskich marek, równie przywiązanych do francuskiej tradycji, jakości i luksusu pojmowanego jako przyjazne, komfortowe, a zarazem inspirujące otoczenie. Motto firmy brzmi „Statement pieces for curated interiors”. W każdym obiekcie widać jak jest ono konsekwentnie realizowane. Meble, lampy, dywany i dekoracyjne akcesoria La Chance to obiekty o wyrazistym charakterze, odważnych formach, kolorach, wręcz rzeźbiarskich proporcjach i detalach.

Dodają domom i apartamentom charakteru i odzwierciedlają mocne osobowości swoich właścicieli. W często dość tradycyjnych, francuskich wnętrzach są kontrastowym akcentem, który zwraca uwagę już od wejścia i nie pozwala pozostać obojętnym. Wyrafinowane zestawienia materiałów, kolorów, kształtów, pokazywanie tego, co zazwyczaj ukryte. Cel to wzbudzenie zainteresowania, fascynacji, wciągnięcie do intelektualnej zabawy z designem.

Przedpremierowa kolekcja w Mediolanie

Już premierowa kolekcja zaprezentowana w 2012 roku w Mediolanie ujawniała ambicje tej młodej marki. „Dr Jekkyl & Mr Hyde” miał być symbolem dwoistości, która kryje się w każdym z nas i znajduje odbicie w naszym otoczeniu. Hyde to przedmioty zabawne, kolorowe, pełne optymizmu, wręcz naiwne. Jekkyl to luksus, perfekcja, geometria, ciemne barwy i naturalne materiały. Te dwie designerskie „persony” do dziś są obecne w ofercie La Chance. Kto wie, może są odbiciem dwójki jej założycieli – architektki Louise Breguet i ekonomisty Jeana-Baptiste Souletie? To ich wizja francuskiego designu, którą tworzą z dość nietypowym zespołem. Obok grupy projektantów i architektów stanowią go „kilka psów, DJ buddysta i jednooka papuga”.

Pomysły La Chance, ich przywiązanie do świetnej jakości materiałów i rzemiosła oraz bezpretensjonalność szybko docenili międzynarodowi eksperci. Kosmopolityczne grono projektantów, w którym obok Francuzów znaleźli się Czesi, Duńczycy, Belgowie, Niemcy, Włosi, Szwedzi, Amerykanie, Izraelczyk i Libańczyk, a także dwójka Polaków – mieszkająca we Francji. Są to Marta Bakowski oraz Bashko Trybek, którzy zapewniają świeżość interpretacji francuskiej tradycji, reprezentowanej w tym gronie przez reedycje projektów mistrza art-deco – Jacquesa-Emile Ruhlmanna. Młoda marka rośnie i rozwija się, a jednocześnie czerpie zarówno ze swoich paryskich korzeni, jak i z całego świata, widzianego oczyma jej twórców i zaproszonych do współpracy designerów.

KOOKUDESIGN.COM to progresywna selekcja designu sygnowanego przez oryginalnych projektantów oraz wyznaczające trendy marki z całego świata. Nowatorski koncept sprzedażowy, łączący dostępność online z konceptualną aktywnością offline. Jego twórcy, tworząc selekcję, sięgają po prace uznanych twórców, wyszukują młodych, obiecujących projektantów oraz wschodzące gwiazdy designu, współpracują z autorami dzieł, które na co dzień zasilają stałe kolekcje światowych muzeów i galerii, oferują przedmioty niedostępne w masowej produkcji, wykonywane ręcznie i z najlepszych surowców. Niektóre z nich powstają na specjalne zamówienie, co pozwala na ich personalizację i idealne dopasowanie do przestrzeni. Swoją ofertę kierują do wszystkich, którzy od wystroju wnętrz oczekują więcej, poszukują najwyższej jakości oraz satysfakcji płynącej z codziennego obcowania z jedynymi w swoim rodzaju dziełami sztuki użytkowej.