Światowe premiery Raumplus na Warsaw Home 2019

Na targach Warsaw Home marka Raumplus zaprezentowała dwa całkowicie nowe rozwiązania. Po raz pierwszy na świecie pokazane zostały drzwi z frontami ze spieków ceramicznych oraz pokryte skórą.

Tegoroczna edycja Warsaw Home była dla Raumplus wyczekiwanym i ekscytującym wydarzeniem. Nowa koncepcja stanowiska umożliwiła w przejrzysty i elegancki sposób wyeksponowanie wszechstronnych systemów do przechowywania, różnego rodzaju drzwi, a także szklanych ścianek.

Właśnie w Polsce po raz pierwszy na świecie marka zaprezentowała nowe rodzaje wykończeń drzwi przesuwnych do szaf. Przede wszystkim były to spieki ceramiczne, które mogą być stosowane jako wypełnienia zarówno drzwi przesuwanych, jak i rozwieranych frontów RPS. Materiał umożliwia uzyskanie skrzydła przesuwnego o maksymalnym wymiarze 300 x 100 cm.

Inną prezentowaną nowością było zastosowanie naturalnej skóry na froncie szafy. Pokrywane są nią drzwi w bezramowym systemie S8000, które mogą mieć maksymalny wymiar 300 x 120 cm. Obie tegoroczne premiery są odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, na którym daje się zauważyć trend do nadawania wnętrzom bardziej luksusowego charakteru.

Podążając za trendami, marka pokazała również kilka rodzajów szaf-witryn. Do ich zamknięcia zastosowane zostały wielkoformatowe drzwi przesuwne S1200 o wymiarze 280 x 120 cm oraz drzwi uchylne RPS. Szeroko zaprezentowane zostały również przejściowe drzwi przesuwne oraz systemy szklanych ścianek. Wśród nich szczególną uwagę odwiedzających targi przyciągały drzwi S1200 wyposażone w dekoracyjne szprosy, których układ może być dowolnie konfigurowany, dając geometryczny efekt przypominający prace Mondriana. Te same szprosy pojawiły się również na dwuskrzydłowych drzwiach uchylnych Slim Doors, które świetnie sprawdzą się zamontowane między dużymi pomieszczeniami.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w Warsaw Home 2019. Każdy z czterech dni targów obfitował dla nas w owocne spotkania z partnerami biznesowymi. Odwiedzili nas również klienci indywidualni, architekci, bloggerzy i przedstawiciele mediów. Cieszymy się, że mogliśmy drugi raz z rzędu pokazać się w przestrzeni prestiżowej hali F. Szczególnie, że dzięki nowemu konceptowi stoiska mogliśmy pokazać w bardzo przejrzysty i przyjazny sposób jeszcze pełniejszą ofertę produktów. Przygotowany w Polsce projekt ekspozycji nie tylko spotkał się z uznaniem naszych gości, ale także niemieckiej centrali firmy. Na nadchodzących targach IMM w Kolonii marka zaprezentuje się w podobnej koncepcji – komentuje Tomasz Tymiński, Sales Director Asia&Pacific.

Więcej na: www.raumplus.pl