Rekordowa liczba innowacji na targach ISH – firma GROHE tworzy przyszłość wody

Już 11 marca 2019 we Frankfurcie and Menem rozpoczną się targi ISH 2019. Ponad 2400 wystawców z całego świata pokaże nowości do kuchni i łazienki, a także wiele innych zaawansowanych technologicznych produktów.

Po raz pierwszy w historii firma GROHE zaprezentuje się jako wiodący, globalny producent kompletnych rozwiązań do łazienki, systemów kuchennych oraz inteligentnych technologii dotyczących wody w domu. Nowy koncept przestrzeni wystawowej marki zakłada, że odwiedzający znajdą się dokładnie w jej centrum, otoczeni przez trzy strefy tematyczne. Zaprezentowana będzie imponującą liczbę rozwiązań technologicznych i wzorniczych.

Frankfurt and Menem, 11-15 marca 2019, Niemcy

Jako wiodący na świecie producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, firma GROHE pokaże się na tegorocznych targach ISH. Jest to największe w Europie wydarzenie, dotyczące odpowiedzialnego wykorzystywania wody i energii w budownictwie (11-15 marca 2019). Zaprezentowana zostanie rekordowa liczba innowacji. Po raz pierwszy niemiecka marka zaprezentuje się jako dostawca kompletnych rozwiązań łazienkowych, kuchennych oraz innowacji w zakresie ochrony domu przed szkodliwym działaniem wody. Motto przewodnie firmy: Water. Intelligence. Enjoyment (Woda. Inteligencja. Przyjemność) zyska jeszcze bardziej na znaczeniu. Dzięki nowym produktom marka udowodni, że wykorzystanie wody stanowi impuls do poszukiwania innowacji. Michael Rauterkus, Dyrektor Generalny GROHE wygłosi przemówienie otwierające targi, podczas której podzieli się swoją wizją aktywnego kształtowania przyszłości korzystania z wody, m.in. za pomocą digitalizacji oraz inteligentnego zarządzania jej zasobami.

Firma GROHE jest siłą napędową cyfrowej transformacji w branży sanitarnej

W zeszłym roku firma GROHE wyewoluowała z pozycji czołowego producenta armatury w stronę marki będącej pionierem digitalizacji w branży sanitarnej. Stało się to za sprawą wprowadzenia na rynek produktów, które należą do kategorii Internetu rzeczy. Inteligentny system ochrony przed zalaniem GROHE Sense Guard wprowadził markę w świat technologii do inteligentnych domów. Tym samym umieścił ją pośród 100 najważniejszych przedstawicieli InsurTech – nowej kategorii na rynku ubezpieczeń według Digital Insurance Agenda . Digitalizacja obejmuje kolejne obszary naszego życia. Zmiana domu inteligentnego w tak zwany dom inteligentnie połączony będzie tematem kluczowego panelu dyskusyjnego na targach ISH 13 marca wieczorem. W trakcie sesji zatytułowanej „Intelligent Living Summit”, firma GROHE we współpracy z niemieckimi przedsiębiorstwami Miele oraz Viessmann, zaprezentuje przed zgromadzoną publicznością inteligentne rozwiązania wpływające na poprawę komfortu życia w domu.

Nowa linia ceramiki oraz szeroka oferta kolorów i materiałów

Łazienka, która jeszcze niedawno była jedynie prywatnym miejscem zabiegów higienicznych, dziś funkcjonuje jako dodatkowa przestrzeń życiowa. W miarę jak rośnie jej znaczenie, zwiększa się zapotrzebowanie na design, który odpowiada indywidualnym potrzebom. Odwiedzający stoisko GROHE na targach ISH odnajdą na nim inspiracje do stworzenia prywatnego SPA. Wśród nich będą minimalistyczne kolekcje ceramiki, które łączą się ze sobą pod względem formy i funkcji. Pokazana zostanie również kolekcja armatury oraz akcesoriów w różnych kolorach i fakturach, zapewniających nieograniczoną swobodę w projektowaniu kuchni i łazienki.

Po prostu uniwersalny – GROHE Rapido SmartBox

Firma GROHE oferuje innowacje przydatne zarówno dla użytkowników końcowych, jak również instalatorów. Nowy GROHE Rapido SmartBox zapewnia instalatorom oraz architektom niezrównaną liczbę rozwiązań za pomocą tylko jednego elementu podtynkowego. Można go wykorzystać w podtynkowej instalacji wszystkich model zewnętrznych marki, od jednouchwytowych baterii mieszaczowych przez baterie termostatyczne i GROHE SmartControl. GROHE Rapido SmartBox posiada trzy wyjścia wody dla większej liczby funkcji prysznicowych, zapewnia łatwą instalację dzięki doprowadzeniu gorącej i zimnej wody od dołu, możliwość korekty poziomowania rozety po montażu oraz minimalną głębokość instalacji w wymiarze tylko 75 mm, a także inne korzyści, o których goście targów przekonają się bezpośrednio na stoisku lub w imponującej, mobilnej ekspozycji GROHE Truck.

GROHE to jedna z marek odnoszących największy sukces w kategorii systemów kuchennych

Firma GROHE jest dzisiaj jednym z czołowych producentów w kategorii produktów do kuchni, dzięki armaturze, systemom kuchennym oraz zlewozmywakom. System kuchenny GROHE Blue zapewnia schłodzoną, filtrowaną wodę w trzech wariantach nasycenia dwutlenkiem węgla. Natomiast GROHE Red dostarcza wrzątek – wszystko prosto z baterii kuchennej. Technologia SmartControl, która odniosła ogromny sukces w kategorii produktów łazienkowych, wkrótce będzie dostępna również dla kuchni.

Firma GROHE z inspirującym projektem swojej przestrzeni na targach ISH

Firma GROHE będzie jednym z wystawców w budynku FORUM Messe Frankfurt. Wykorzystując trzy strefy tematyczne oraz umieszczając konsumenta w centrum swojej przestrzeni, marka zademonstruje szereg możliwości aranżacji łazienki oraz kuchni, prezentując rozwiązania inteligentne i ekologiczne. Odwiedzający zobaczą produkty oraz innowacje na różnych poziomach przejrzystej, szklanej konstrukcji w kształcie elipsy – na żywo, interaktywnie oraz za pomocą efektów multimedialnych.

O GROHE

Firma GROHE jest wiodącym dostawcą kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, zatrudniającym ponad 6000 pracowników na całym świecie. Marka jest od 2014 roku częścią LIXIL Group Corporation i działa zgodnie z wartościami dotyczącymi technologii, jakości, designu oraz zrównoważonego rozwoju, by zapewniać prawdziwą radość z wody – “Pure Freude an Wasser”. Od początku działalności systematycznie wprowadza na rynek nowe produkty. Wśród nich są już systemy kuchenne GROHE Blue i Red oraz system ochrony przed zalaniem GROHE Sense, będący istotnym elementem rosnącego rynku technologii SmartHome. Innowacja, design oraz rozwój są ze sobą ściśle powiązane i wpisane w niemieckie dziedzictwo firmy. W rezultacie produkty GROHE wyróżniają się znakiem jakości “Made in Germany”. W ciągu ostatnich 10 lat zdobyły ponad 300 nagród za design i innowacje. Firma znalazła się w kilku prestiżowych rankingach, w tym German Sustainability Award, potwierdzając swój sukces w branży. GROHE jest pierwszą marką nagrodzoną przez niemiecki rząd nagrodą CSR za zrównoważony rozwój. Została także umieszczona w prestiżowym rankingu magazynu Fortune® jako jedna z 50 firm, które zmieniają świat.

O LIXIL

Grupa LIXIL tworzy innowacje w branży sanitarnej oraz wyposażenia wnętrz, będące odpowiedzią na codzienne problemy ludzi. Bazują one na niemieckim dziedzictwie i zaawansowanej technologii. Dzięki designowi, który ma znaczenie, duchowi przedsiębiorczości i zaangażowaniu w rozwój powstają przełomowe produkty. Założenia grupy stają się rzeczywistością za sprawą wiodących marek: INAX, GROHE, American Standard oraz TOSTEM. Ponad 70,000 pracowników w 150 krajach z dumą zmienia na lepsze życie miliardów ludzi na całym świecie.

Dowiedz się więcej na: www.grohe.pl oraz na www.lixil.com