Firma GROHE kształtuje przyszłość wody prezentując rekordową liczbę innowacji na targach ISH 2019

Sezonowa wyprzedaż w DUKA do -70% na wybrane produkty

Druk 3D zrewolucjonizuje sposób wykorzystywania wody w domu. Rozwiązania dla łazienki oraz kuchni odpowiadają na najnowsze trendy, prezentując szeroką gamę powłok we wszystkich bateriach, przyciskach spłukujących oraz akcesoriach. Od inteligentnego domu po inteligentne budynki: tworzenie inteligentnego ekosystemu dla bezpieczeństwa wodnego i gospodarki wodnej.

Düsseldorf, Niemcy, 20 marca 2019 r.

Konsumenci zasadniczo zmieniają sposób definiowania i wykorzystywania swoich przestrzeni życiowych. Firma GROHE wyróżniła pięć największych trendów: konsumenci przeszli z konsumpcji biernej do przejęcia kontroli nad tworzeniem nowych przestrzeni życiowych i sami stali się twórcami, poszukującymi prostoty oraz inteligentnych rozwiązań. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, innowacyjność i projektowanie produktów zależą od empatycznego zrozumienia tych trendów, ponieważ konsumenci zamiast pojedynczych produktów są skłonni wybierać rozwiązania zintegrowane. GROHE – wiodący światowy producent kompletnych rozwiązań łazienkowych oraz wyposażenia kuchennego – odzwierciedlił największe trendy w swojej ofercie dla konsumentów i klientów podczas prezentacji otwierającej targi ISH we Frankfurcie nad Menem. Prezentując rekordową liczbę 500 nowych produktów, firma GROHE zaskoczyła klientów i konsumentów rozwiązaniami, które aktywnie kształtują przyszłość wody.

Druk 3D metali zrewolucjonizuje sposób używania wody w domu

Firma GROHE opracowała unikalną formułę granulek do zastosowania w swoich drukarkach 3D do metali, zlokalizowanych w fabryce Hemer w Niemczech. „Design naszych nowych baterii GROHE Atrio Icon 3D oraz GROHE Allure Brilliant Icon 3D jest wprost niesamowity. Dzięki nim to, co było wcześniej nie do pomyślenia staje się możliwe”, jak powiedział Michael Rauterkus, Dyrektor Generalny GROHE AG. „To, co Państwo widzą to przyszłość wzornictwa. Dla konsumentów, to przyszłość ich własnej kreatywności oraz wyjątkowej personalizacji. Wierzymy, że druk 3D metali zrewolucjonizuje sposób korzystania z wody w domu. To wyjątkowe połączenie personalizacji oraz produkcji przemysłowej”.

Zmiana wymagań ze względu na fakt, że konsumenci stają się twórcami

Granice pomiędzy indywidualnymi przestrzeniami życiowymi coraz bardziej się zacierają. Kuchnia często stanowi część pokoju dziennego, łazienka otwiera się na sypialnię, i obydwa pomieszczenia, zamiast pełnić wyłącznie zadania funkcjonalne – stają się zatem istotnymi przestrzeniami życiowymi. Przy projektowaniu tych miejsc, konsumenci zwracają uwagę na detale w łazience czy kuchni, znacznie częściej niż kiedykolwiek wcześniej. W konsekwencji, produkty do łazienki i kuchni są dziś elementami wystroju domu, które pozwalają im na wyrażenie swojego własnego stylu i preferencji. Wypuszczając na rynek jako pierwsza europejska firma baterie wykonane w technice druku metalu w 3D, GROHE zrywa ze starą zasadą, że forma podąża za funkcją i łączy najnowocześniejszą technologię ze spektakularnym wzornictwem. To imponująca deklaracja chęci i zdolności firmy GROHE do kształtowania przyszłości wody i towarzyszenia jej klientom oraz konsumentom w ich drodze do tworzenia wymarzonych przestrzeni życiowych. „Oczekiwania konsumentów ulegają znaczącym zmianom”, powiedział Michael Rauterkus podczas swojego przemówienia programowego wygłoszonego przed międzynarodową grupą 350 dziennikarzy oraz zaproszonych gości. „Firma GROHE kształtuje przyszłość wody w zakresie wzornictwa oraz innowacji, zarówno analogowych jak i cyfrowych, dając naszym klientom oraz konsumentom podstawy do wykorzystania energii oraz piękna wody – jako spersonalizowane doświadczenia tam, gdzie mogą cieszyć się wodą”. W czasie, gdy nowe przestrzenie życiowe podlegają ewolucji w łazience oraz kuchni, konsumenci często napotykają niechciane zawiłości w procesie tworzenia.

Firma GROHE pomaga klientom w poszukiwaniu prostoty – tworzenia bez zawiłości

Poszukiwanie prostoty w zakresie łatwych i intuicyjnych rozwiązań trafia na nowy rodzaj minimalizmu w domach. Firma GROHE wyraźnie ulokowała się na rynku jako wiodąca światowa marka w zakresie kompleksowych rozwiązań łazienkowych, wspierając konsumentów w tworzeniu bez napotykania problemów. Produkty firmy łączą jakość z niesamowitą paletą barw oraz materiałów: od baterii, pryszniców i ceramiki, po baterie kuchenne, zlewy, akcesoria oraz przyciski spłukujące. „Nikt inny nie oferuje w całym asortymencie takiej jakości i wytrzymałości, w takiej liczbie wariantów kolorystycznych, jakich wymagają łazienki oraz kuchnie”, podkreślił Michael Rauterkus. Essence, nowa i pierwsza ceramiczna linia firmy GROHE, w skład której wchodzą wanny, to idealny wyraz nowego minimalizmu oraz poszukiwania prostoty, prezentujący piękno w najczystszej postaci. Charakterystyczne dla tej linii projektowej są jej subtelne organiczne formy, które bazują na ograniczeniu się do najważniejszych elementów. Niemniej jednak minimalizm w wykonaniu firmy GROHE wykracza daleko poza wzornictwo, ponieważ oznacza on również intuicyjną obsługę oraz łatwą instalację produktów. Nowy GROHE Rapido SmartBox udostępnia architektom, architektom wnętrz oraz instalatorom nieskończoną liczbę możliwych rozwiązań za pomocą tylko jednego elementu podtynkowego, dla maksymalnej wydajności oraz elastyczności aranżacji, instalacja podtynkowa może być połączona nie tylko z innowacyjnym systemem prysznicowym GROHE SmartControl, ale też z bateriami termostatycznymi oraz armaturą jednouchwytową, oferując uniwersalne rozwiązanie dla wszystkich wymagań.

Nowy ekologiczny system inteligentnych produktów dla bezpieczeństwa w domu oraz zarządzania wodą

Podczas targów ISH dwa lata temu, firma GROHE przedstawiła swoje pierwsze rozwiązanie pod nazwą Internet of Things (IoT), GROHE Sense oraz GROHE Sense Guard. Dziś GROHE jest pionierem digitalizacji przemysłu sanitarnego i rozszerza swoje kompetencje znacznie poza rozwiązania dla sprzętu sanitarnego. Podczas prezentacji na targach ISH 2019, firma GROHE zaprezentowała nową generację czujników wodnych GROHE Sense oraz GROHE Sense Guard Pro, który jest zoptymalizowany do zastosowania w domach wielorodzinnych oraz wysokich budynków mieszkalnych. Instalowany zarówno na instalacji do wody zimnej oraz gorącej, oferuje ochronę przed zalaniem oraz dostarcza precyzyjne dane dotyczące poboru wody bezpośrednio przez aplikację GROHE Sense. Oznacza to również pełną przejrzystość poboru wody oraz energii, pozwalając ich użytkownikowi na przejęcie kontroli. Ponadto, dzięki połączeniu GROHE Sense Guard oraz Sense Guard Pro, globalna marka ma teraz możliwość zapobiegania szkodom wynikłym z zalania w 90 procentach na rynku mieszkaniowym. System GROHE Sense stworzył nowy, rewolucyjny model biznesowy dla firmy GROHE, jak również dla instalatorów oraz nowych partnerów biznesowych, takich jak firmy ubezpieczeniowe czy firmy zarządzające nieruchomościami. „Tworzymy inteligentną platformę, największy ekosystem dla bezpieczeństwa oraz gospodarowania wodą, która pozwoli naszym partnerom przemysłowym na całym świecie, takim jak firmy ubezpieczeniowe, na wprowadzenie nowych modeli biznesowych”, powiedział Michael Rauterkus.

Największy dotychczasowy zakres innowacji firmy GROHE zaprezentowany na ISH

Ogółem, firma GROHE zaprezentowała rekordową liczbę innowacji i ponad 500 nowych produktów, które odpowiadają pięciu największym trendom, czyli „nowe przestrzenie życiowe”, „konsumenci stają się twórcami”, „poszukiwacze prostoty”, „przejmowanie kontroli” oraz „inteligentne zarządzanie życiem”. To największy zakres innowacji zaprezentowany dotychczas przez firmę GROHE – innowacji dostosowanych do potrzeb konsumentów jak i profesjonalnych partnerów takich jak architekci, instalatorzy, ubezpieczyciele oraz eksperci ds. inteligentnego domu. „Ponieważ GROHE oznacza Wodę, Inteligencję oraz Przyjemność, tworzymy inteligentne rozwiązania wodne, które zmieniają życie na lepsze”, podkreśla Michael Rauterkus. „Co najważniejsze, zmieniamy sam sposób korzystania z wody”.

Więcej na: www.grohe.com oraz w mediach społecznościowych Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn oraz YouTube.